سرخط خبرها

خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف

  • کد خبر: ۲۴۶۶۰۲
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف
مدیرعامل استقلال اعلام کرد تا زمانی که سقف بودجه این باشگاه بالا نرود بلانکو اجازه ورود به لیست استقلال را نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال با اشاره به عدم موافقت فدراسیون فوتبال با افزایش سقف بودجه گفت: «انتظار داشتیم به عنوان نماینده ایران در آسیا حمایت شویم ولی اجازه افزایش سقف برای حضور قدرتمند در آسیا داده نشد. خیلی‌ها می‌دانند که برخی تیم‌ها با داشتن هوادار متمول سقف را دور می‌زنند و حالا مخالف افزایش سقف قرارداد هستند. با دوستان صحبت کردم و گفتند به هیچ عنوان ابراز کنترل روی پول‌های پرداخت شده از جای دیگر ندارند و آب پاکی روی دست‌مان ریختند. بعضی تیم‌ها سقف را به راحتی دور زدند و به کمک هوادار متمول رضایت نامه بازیکنان را گرفتند و سازمان لیگ هم نمی‌تواند حساب‌های خارجی را کنترل کند و حق ما ضایع می‌شود!»

سمیعی افزود: «رقم‌هایی که بازیکنان ایرانی ثبت می‌کنند واقعی نیست، به همین دلیل ما رفتیم سراغ بازیکنان خارجی، بازیکن خارجی را می‌توان با ۳۰۰ - ۴۰۰ هزار دلار جذب کرد، اما با این ارقام بازیکنان ایرانی راضی نمی‌شوند.»

فرشید سمیعی در خصوص آخرین وضعیت لیست مازاد استقلال توضیح داد: «استقلال با نظر کادرفنی ۶ بازیکن خارجی خود را در لیست گذاشته و بازیکن بوسنیایی و منتظر محمد در لیست مازاد قرار دارند.»

مدیرعامل استقلال با اشاره به مشکلات بلانکو در ثبت قرارداد این بازیکن توضیح داد: «تا زمانی که مشکل سقف را نتوانیم حل کنیم، مشکل بلانکو حل نمی‌شود.»
مدیرعامل استقلال در پیان صحبت هایش با اشاره به مشکل میزبانی در قزوین تصریح کرد: «با همه احترامی که برای هیئت فوتبال قزوین بابت همکاری‌های‌شان قائلم ولی با وجود شرایط آب‌وهوایی و وزش باد مجبور هستیم این هفته به قزوین برویم. به عنوان میزبان حق انتخاب استادیوم داشتیم که از آن محروم شدیم. می‌دانم چرا خواستند به هر دلیلی بازی خانگی استقلال در خارج از تهران برگزار شود، هواداران هم می‌دانند. می‌خواستیم بدون تنش کار را پیش ببریم ولی بیانیه سازمان لیگ باعث شد که پاسخ دهیم. با وجود رابطه خوب با حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ نمی‌دانیم چطور روابط عمومی این سازمان بیانیه داده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->